Trötter

Gud så trött man kan vara.. Har idag fixat stallet, fixat hage och haft två timmars stallpyssel/ridning med Selma och Olga. Det gick superbra för tjejerna och det var roligt!
Sen fikade jag med mormor och syrran, så nu fick de se hur jag bor!
Efter det var det bara att bege sig ut i mörkret för att rida! Började med Carola, som jag ska rida i veckan då Jerry är på semester. Hon var så duktig idag! Tränade enbart på att ha henne rund i formen, vilket behövs! Idag kunde hon till och med strecha när hon stod still! Inte varje dag på den ponnyn inte! Börjar hitta lite knappar och det känns skönt. Gjorde mycket övergångar, eller det var det enda jag gjorde faktiskt. Både häst och ryttare var mycket nöjda!
Sen var det prinsessans tur, hon fick ett lugnare pass och skötte sig exemplariskt! Mycket streching och tempoväxlingar. Gjorde lite rörelser också, mest för att få henne lösgjord. Duktig var hon iallafall!

Nu är sara och arthur trötta, så nu tackar vi för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback