Ge mig en riktig man tack!

Var finns killarna i filmerna i verkligheten? Existerar dom ens? Jag tror fan inte det, man önskar ju på något sätt att det fanns sånna killar. Sånna som verkligen bryr sig och gör gulliga saker hela tiden. Sånna som alltid hör av sig och bara är bäst helt enkelt. Jag tror fan inte att dom finns i verkligheten, filmerna visar bara vår dröm av hur killar borde vara.
Om någon nu skulle råka stöta på en sådan snubbe ge honom till mig, för just nu känns det som att det är jag som borde förtjäna honom mest. Men mest av allt önskar jag bara att en liten tönt kunde vara sån, då skulle man lixom bli ganska glad. Det är ju trots allt han som får mig att få fjärilar i magen.

Jag tänker på dig, hör av dig snart tack.
XOXO

Kommentarer
Postat av: suss

de är bara arvid i hela världen som är så ():)

2008-12-29 @ 23:56:58
URL: http://putje.blogg.se/
Postat av: Jennifer

och eken.

Men jag lovar Sara att om jag hittar en till så ska jag ge honom till dig. Men undertiden kan vi hoppas att han förvandlas och blir precis som i filmerna! :D <3

2008-12-30 @ 01:05:40
URL: http://JenniferAlexzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback