Alla snubbar vill ju vara katt

Kan inte sova, vet inte varför. Men jag är bara inte ett dugg trött..
Märtan & Veran blev väldigt glada att se mig, även om dom var lite sura för att jag inte hämtade på dagis. För då var det dedär med SL igen, gud vad jag älskar SL. Jag måste bara få säga det. Nej men det var typ någon kabel som hade gått sönder någon stans på röda linjen och det gick inga tunnelbanor mot ropsten. Jag skulle ta en ersättningsbuss då, men såklart så gick det ingen. Jag försökte få tag på en taxi, men såklart var alla upptagna och inte i närheten. Så aa, det blev inte en dugg rolig resa till lidingö idag. Jag stog ute och väntade typ en halv timme på bussen och det regnade, verkligen jätteroligt. Menmen, tillslut så kom jag ju på en buss! Det var ju bara det att det även var kaos i trafiken eftersom det var nobelmiddagen också. Så det tog typ fyrahundra år med den där bussen och när jag äntligen kom fram till ropsten var jag 45 minuter sen. En väg som tar vaddå 10 minuter i vanliga fall.. Så jag var ju inte direkt jätteglad, jag verkligen hatar SL!
Men sen hade vi mysigt, kollade på film och bara var allmänt koola. Vi byggde ett kapla torn också, tjejerna var grymma på det måste jag säga! Ååh vad dom är söta!

Kvällen har spenderats åt engelskaboken och matte. Imorgon är det ju prov. Jag är inte ett dugg taggad, men det känns ganska lätt. Frågan är bara den att kommer jag verkligen att tycka det imorgon? Antagligen inte.. Min engelska bok får jag damp på, ända fram tills jag kom på att den även finns på film. Bara det att den inte går att hitta den någonstans. Men jag måste få tag på den imorgon, annars kommer min redovisning bli sämst eftersom jag inte har fattat boken riktigt..

Men nu ska jag väll glo ett avsnitt till av OTH eller nått.
Måste bara få säga, så att alla vet;
JAG ÄR KANONSÖT!
puss påre också.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback